Terug naar de schoolsite!

dinsdag 12 september 2017

Mijn schooltasje!


Ik ga naar de kleuterklas
met een broekje in mijn tas.
Een boterham of een banaan.
Stappestap...
hier kom ik aan!


Om het versje aan te brengen had Jules zijn schooltasje gevuld met allemaal spulletjes.

Even piepen wat er in onze schooltas steekt. 



Ons hapje...


 dat stoppen we in de hapjesdoos voor straks.


Een knuffel, voor als we verdrietig zijn


en extra kleertjes, pampers voor ongelukjes.




Met de schortjes aan, staan we klaar 
voor ons 1ste schilderswerkje!


Onze schooltas!



Handjes wassen, wat een pret!
Juf heeft alles klaar gezet.
Met mijn handjes wrijf ik flink,
duimpje, vingertjes en mijn pink.
Mooi gewassen, ik ben klaar
en de handdoek die hangt daar!



We sorteerden ook spullen uit de schooltas naar kleur.








In de bewegingsklas gingen we spelen met onze schooltas.


Rondlopen en op signaal héél snel bij je tas gaan staan.




Rugzak op de buik.





 Op je hoofd



Zwieren, zwaaien en ronddraaien.




Springen over de schooltas.



 Stappen rond de tas.



Zitten op de schooltas.



 En tot slot even tot rust komen!






Juf had ook tasjes mee!


En wat zit erin?


Ooohhh...wat was dat even schrikken...


Jules had zich verstopt in een tas!


Kunnen we ons ook verstoppen in de tas?




Kiekeboe!!!


Met de tasjes konden de peuters 
verder spelen in de hoekjes van de klas.



En wat een plezier beleven ze, 
aan het samen kijken naar de foto's, 
van onze dolle avonturen in de klas!